Senior auditor

Noi, cei de la Savvy considerăm că afacerea clientului contează. Așa că ne implicăm în rezolvarea problemelor clienților noștri și căutam soluții cu același entuziasm și energie ca și cum afacerea lor ar fi a noastră.

Ești interesat? Trimite un CV pe adresa de email office @ savvy.ro, îți răspundem în 2 zile maxim.

Te așteptăm în echipa noastră, pentru a te ocupa de:

– participare alături de managerul de proiect, la misiunile de audit financiar sau misiunile speciale de audit;

– efectuare teste de audit indicate de managerul de proiect, sub supervizarea acestuia;

– participare la activitățile de inventariere la sediul clienților, ca parte a misiunilor de audit;

– preluare și organizare date și informații de la clienți;

– acordare feedback permanent echipei;

– sarcini administrative legate de misiunea de audit.

– coordonarea juniorilor din echipă;

Dacă dorești să ni te alături și știi că ai/ ești:

– persoană responsabilă, punctuală, dinamică, orientată spre rezultate;

– studii superioare finalizate în finanțe sau contabilitate;

– experiență de cel puțin 3 ani pe un post de auditor; experiență ca si contabil constituie un plus;

– cunoștințe solide privind legislația în domeniul contabilității și fiscalității;

– cunoștințe foarte bune de operare în Excel;

– cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;

– abilitate de a lucra cu termene limită;

– abilități de analiză și sinteză, atenție la detalii, foarte bună gestionare a timpului;