Interviu cu Eduard Botofei, Director General Savvy

 

Deschidem un nou canal de comunicare cu dvs., newsletterul lunar, având în introducere o discuție cu Eduard Botofei, Director General, un nume care suntem siguri că vă este deja familiar. El este unul dintre cei care au participat activ la proiectul Savvy încă de la început, acum mai bine de 15 ani.  

 

  • Ce te-a determinat să urmezi această carieră?

Consider că a fost în egală măsură o necesitate și o curiozitate, mi-au plăcut  rapoartele obținute în urma analizelor financiare. Poți afla foarte multe despre o companie dacă interpretezi corect informațiile financiare. Am avut oportunitatea de a cunoaște de-a lungul timpului diverse modele business din toate industriile acumulând experiență în acest domeniu. 

  • Ai un role-model, un mentor? Ce te inspiră?

Nu mă ghidez după un role-model, consider că putem învăța câte ceva de la fiecare persoană. În general, încerc să ascult pe fiecare în parte și să înțeleg mesajul pe care vrea să mi-l transmită, acest aspect e foarte important pentru mine. Astfel, pot fi inspirat de oricine, iar dacă anumite informații sunt validate cu propriile mele principii consider ca am învățat ceva nou.

  • Ce vrei să transmiți clienților și colegilor despre munca pe care o depuneți în cadrul Savvy?

Atât pentru clienții existenți, cât și pentru cei potențiali, vreau să transmit faptul că ne concentram foarte mult eforturile pe rezultate de calitate, dorim să oferim soluții cât mai customizate pentru clienții noștri.

Pentru ceilalți colegi din piața financiar-contabilă și pentru furnizorii de softuri contabile, legat de procesul de automatizare și eliminare a muncii redundante a contabililor, am o propunere mai “tehnică”: o variantă mai bună decât cea a aplicațiilor de tip OCR (Optical Character Recognition – unde fie că ne place sau nu să recunoaștem, este necesară intervenția umană într-o anumită proporție) consider că este cea a codurilor de bare / QR Code pe documentele financiar-contabile. Astfel, aceste coduri pot conține toate informațiile din factură fără erori, fiind necesară doar scanarea acestuia (a codului de bare / QR). Astfel, se scurtează semnificativ timpul de procesare a documentelor și intervenția umană în comparație cu aplicațiile de tip OCR. Bineînțeles, acest lucru va fi posibil doar dacă la emiterea documentelor financiar-contabile există posibilitatea alocării unui cod de bare / QR, printr-un efort comun al furnizorilor de softuri contabile.